Tillbaka till Startsidan!



bloglovin

OM MICHELLE...
F15, bosatt i Västra Götaland. Intresseras av att åka teamåkning/konståkning, umgås med vänner och att fotografera. Strävar inte efter något speciellt mål när det gäller kameran, utan gör det mest för skoj skull. Detta är fotobloggen om hennes liv. Skapad i augusti 08 och tas med inte så stort allvar!

K a t e g o r i e r

MICHELLES PERSONLIGA
- Dagboken
- Lilla Michelle
- Livet i bilder
- Konståkningen
- Socialitet
- Mode & Outfits

FOTO
- Detaljer
- Djur
- Landskap
- Natur
- Objekt
- Random
- Ätbart & Drickbart

KREATIVITET
- Blogg & Design
- Illustration

ÖVRIGT
- Allmänt
- Kladd
- Tips & Trix

F ö r f l u t e t

2010
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2009
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2008
Augusti September Oktober November December

Under dessa dagar

.... Datum: 2008-08-22 | Tid: 22:19:01
Har inte skrivit så mycket på ett par dagar eller vad det nu är. Men bara för det ska jag berätta lite.
Igår (torsdag) fick jag reda på att jag skulle sluta rida. Det blev lite för mkt träning o så. Kommer satsa mer på konståkningen nu eftersom jag har kommit upp i ungdomsteamet också.. I för sig har jag nog redan när jag började i nybörjarteamet satsat på skridskorna, men what ever..
Idag har jag haft träning o varit i skolan. Jag har börjat få ont i mina knän sen typ ett år tillbaka (det började lite smått) och ska då imorgon kolla på knäskydd som man har när man tränar. Jag var så smart så att jag hoppade hoppret o tränade på dubbelhopp i typ 3 timmar så att jag fick mer ont x) Så jag hoppas att knäskydden kommer att hjälpa!
Det var detta det, hoppas att mina inlägg inte är för tråkiga att läsa ^^

Saknar Malene massa mkt, mååste ses snart <3

Pusshej .
Allmänt | (0) Kommentarer | © Michelle - Kopieringsförbud!....



Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: