Tillbaka till Startsidan!



bloglovin

OM MICHELLE...
F15, bosatt i Västra Götaland. Intresseras av att åka teamåkning/konståkning, umgås med vänner och att fotografera. Strävar inte efter något speciellt mål när det gäller kameran, utan gör det mest för skoj skull. Detta är fotobloggen om hennes liv. Skapad i augusti 08 och tas med inte så stort allvar!

K a t e g o r i e r

MICHELLES PERSONLIGA
- Dagboken
- Lilla Michelle
- Livet i bilder
- Konståkningen
- Socialitet
- Mode & Outfits

FOTO
- Detaljer
- Djur
- Landskap
- Natur
- Objekt
- Random
- Ätbart & Drickbart

KREATIVITET
- Blogg & Design
- Illustration

ÖVRIGT
- Allmänt
- Kladd
- Tips & Trix

F ö r f l u t e t

2010
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2009
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2008
Augusti September Oktober November December

I'm a happy child

.... Datum: 2008-12-21 | Tid: 20:24:50
Såhär nära jul måste jag väl endå uppdatera, tycker jag, så ska göra ett försök.. hehe.

Idag har i alla fall mamma, pappa och jag varit och inhandlat lite till jul, och jag fick en palestinasjal bara helt sådär. Tyckte den var väldigt fin faktiskt, och nu ska jag ha den på jul eller nyår :)
Har desutom suttit hela tre timmar och grejjsat med farmors fotobok. Farfar fick också en. Nu är det bara till att sätta ihop sidorna och sen är de klara! :D

Är inte sjalen fin? älskar den! :)

Kram och god jul <3
Mode & Outfits | (0) Kommentarer | © Michelle - Kopieringsförbud!....



Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: