Tillbaka till Startsidan!



bloglovin

OM MICHELLE...
F15, bosatt i Västra Götaland. Intresseras av att åka teamåkning/konståkning, umgås med vänner och att fotografera. Strävar inte efter något speciellt mål när det gäller kameran, utan gör det mest för skoj skull. Detta är fotobloggen om hennes liv. Skapad i augusti 08 och tas med inte så stort allvar!

K a t e g o r i e r

MICHELLES PERSONLIGA
- Dagboken
- Lilla Michelle
- Livet i bilder
- Konståkningen
- Socialitet
- Mode & Outfits

FOTO
- Detaljer
- Djur
- Landskap
- Natur
- Objekt
- Random
- Ätbart & Drickbart

KREATIVITET
- Blogg & Design
- Illustration

ÖVRIGT
- Allmänt
- Kladd
- Tips & Trix

F ö r f l u t e t

2010
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2009
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2008
Augusti September Oktober November December

Fredag, bästa dagen :)

.... Datum: 2008-11-14 | Tid: 16:01:08
Jag diggar fredagar grovt mycket ;) Sista skoldagen på veckan! Tjohej!
  Det är också bara en månad kvar till juluppvisningen, och på söndag är det en vecka kvar till en annan uppvisning :)

Föresten, haha, jag måste berätta en sak som hände efter skolan idag. 
Jag gick med min kompis Sarah till busshållplatsen. Vi hade varit hemma hos henne lite fort innan bussen gick. Sen när vi kom fram var det flera andra som vi känner som stog tillsammans och pratade. Sen helt plösligt fick jag för mig att skoja lite med en tjej som heter Erica. Så jag skulle fråga henne nått. Så var det inte hon!! Det var en främling.
Främlingen:
  - Va?
Jag:
  - Åh.. nej, det var inget!

Haha, snacka om pinsamt x) Kommer nog se mig för lite mer framöver.
Vi sees! :)


En bild som jag fotade i mars iår. Hade bara lust att lägga in den. Inte för att jag längtar till snö så mycket, men endå ^^
Allmänt | (0) Kommentarer | © Michelle - Kopieringsförbud!....



Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: