Tillbaka till Startsidan!



bloglovin

OM MICHELLE...
F15, bosatt i Västra Götaland. Intresseras av att åka teamåkning/konståkning, umgås med vänner och att fotografera. Strävar inte efter något speciellt mål när det gäller kameran, utan gör det mest för skoj skull. Detta är fotobloggen om hennes liv. Skapad i augusti 08 och tas med inte så stort allvar!

K a t e g o r i e r

MICHELLES PERSONLIGA
- Dagboken
- Lilla Michelle
- Livet i bilder
- Konståkningen
- Socialitet
- Mode & Outfits

FOTO
- Detaljer
- Djur
- Landskap
- Natur
- Objekt
- Random
- Ätbart & Drickbart

KREATIVITET
- Blogg & Design
- Illustration

ÖVRIGT
- Allmänt
- Kladd
- Tips & Trix

F ö r f l u t e t

2010
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2009
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2008
Augusti September Oktober November December

Trött efter träning

.... Datum: 2008-11-16 | Tid: 13:38:09
Har haft träning hela morgonen idag. Kom hem för ca 45 minuter sedan.

Det är uppvisning om exakt en vecka. Vi ska ha dom gamla klänningarna. Dom är röda och väldigt fina. Fast jag var faktiskt inte med det året då dom hade dom. Hade inte börjat då än. Det var liksom ett par år sedan. Hihi.
  Vi ska provåka med dom på tisdag. Då ska vi också ha våra tävlingsstrumpbyxor, men mina är lite sönder och det är störande.
Skulle sätta på lite genomskinligt nagerlack så att dom inte går sönder ännu mer förut, men då var det nagerlacket slut så jag fick ta ett ljusrosa med glitter. Haha! Fast det syns inte så mycket och jag tror inte att man tänker på det på isen.
Ciao! ♥


Vi är bästa laget. Jag diggar oss (H)
Allmänt | (0) Kommentarer | © Michelle - Kopieringsförbud!....



Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: