Tillbaka till Startsidan!



bloglovin

OM MICHELLE...
F15, bosatt i Västra Götaland. Intresseras av att åka teamåkning/konståkning, umgås med vänner och att fotografera. Strävar inte efter något speciellt mål när det gäller kameran, utan gör det mest för skoj skull. Detta är fotobloggen om hennes liv. Skapad i augusti 08 och tas med inte så stort allvar!

K a t e g o r i e r

MICHELLES PERSONLIGA
- Dagboken
- Lilla Michelle
- Livet i bilder
- Konståkningen
- Socialitet
- Mode & Outfits

FOTO
- Detaljer
- Djur
- Landskap
- Natur
- Objekt
- Random
- Ätbart & Drickbart

KREATIVITET
- Blogg & Design
- Illustration

ÖVRIGT
- Allmänt
- Kladd
- Tips & Trix

F ö r f l u t e t

2010
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2009
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2008
Augusti September Oktober November December

- Clothes ♥

.... Datum: 2008-10-19 | Tid: 17:50:12
Just nu sitter jag och äter bulle och dricker kaffe latte :)

Idag har jag varit och shoppat lite med mamma. Vi köpte egentligen inte så jättemycket, men det var i alla fall lite chinchillamat till chinchillorna (såklart :P), en långärmad och halvlång tröja och vit halsduk till mig. :]
Sen var jag och pappa hos farmor en stund med, och jag fotade lite.

Jag typ älskar min halvlånga tröja! Den är blommig och jättesöt, enligt mig då ;P
Har ingen bild men istället la jag in en bild på mina favvoskor som jag använder nu. Köpte dom dock inte idag då, men dom är så mysiga och fina. Köpta på Skopunkten..

Allmänt | (2) Kommentarer | © Michelle - Kopieringsförbud!....



Kommentarer
...Amanda

....Åker du singel eller team, vilket lag isåfall?

....2008-10-19 @ 19:22:54
...:) <3

....köpte du dom på K-Center? x] xP

....2008-10-24 @ 13:46:11




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: