Tillbaka till Startsidan!



bloglovin

OM MICHELLE...
F15, bosatt i Västra Götaland. Intresseras av att åka teamåkning/konståkning, umgås med vänner och att fotografera. Strävar inte efter något speciellt mål när det gäller kameran, utan gör det mest för skoj skull. Detta är fotobloggen om hennes liv. Skapad i augusti 08 och tas med inte så stort allvar!

K a t e g o r i e r

MICHELLES PERSONLIGA
- Dagboken
- Lilla Michelle
- Livet i bilder
- Konståkningen
- Socialitet
- Mode & Outfits

FOTO
- Detaljer
- Djur
- Landskap
- Natur
- Objekt
- Random
- Ätbart & Drickbart

KREATIVITET
- Blogg & Design
- Illustration

ÖVRIGT
- Allmänt
- Kladd
- Tips & Trix

F ö r f l u t e t

2010
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2009
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2008
Augusti September Oktober November December

- Heldagsträning

.... Datum: 2008-10-30 | Tid: 20:42:09

Hade då helsdagsträning med teamen idag. Det var ganska kul, tycker jag. Det gick väl ganska bra.
Vi la till en ny grej i ena programet. En ny arm. Asså, vi gjorde en sak med armarna på ett speciellt ställe. Eller hur ska man förklara?
Vi gjorde en ny rörelse med armarna på ett speciellt ställe i programet. Det låter bättre :)

Just nu sitter jag och äter. Kollade lite på teve-serien Vänner förut, haha, roligt som vanligt..

Kram på er alla,
och här kommer en ny bild som jag har fotat, som jag sa tidigare att jag skulle lägga in :)


Dom flesta bilder jag har lagt in är ju på naturen, men nu ska jag försöka lägga in bilder på annat med. Ge mig bara lite tid ;)

Allmänt | (0) Kommentarer | © Michelle - Kopieringsförbud!....



Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: