Tillbaka till Startsidan!



bloglovin

OM MICHELLE...
F15, bosatt i Västra Götaland. Intresseras av att åka teamåkning/konståkning, umgås med vänner och att fotografera. Strävar inte efter något speciellt mål när det gäller kameran, utan gör det mest för skoj skull. Detta är fotobloggen om hennes liv. Skapad i augusti 08 och tas med inte så stort allvar!

K a t e g o r i e r

MICHELLES PERSONLIGA
- Dagboken
- Lilla Michelle
- Livet i bilder
- Konståkningen
- Socialitet
- Mode & Outfits

FOTO
- Detaljer
- Djur
- Landskap
- Natur
- Objekt
- Random
- Ätbart & Drickbart

KREATIVITET
- Blogg & Design
- Illustration

ÖVRIGT
- Allmänt
- Kladd
- Tips & Trix

F ö r f l u t e t

2010
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2009
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2008
Augusti September Oktober November December

- Några idéer?

.... Datum: 2008-10-19 | Tid: 19:37:07
Min farmor sa idag till mig (när hon såg mig fota) att hon önskar sig en bok i julklapp med bilder som jag har tagit. Typ som en fotobok av nått slag. Hon ville även ha några bilder på mig med. Men sjävla problemet är att jag inte riktigt vet hur jag ska göra själva boken. Det är ju ganska lång tid kvar till jul så jag har ju gott om tid på mig men jag vill börja i tid.
Så ni får gärna komma med förslag. :]

En bild som jag fotade idag..
Allmänt | (2) Kommentarer | © Michelle - Kopieringsförbud!....



Kommentarer
...JOSSAN

....Du kan ju göra det på datan, och så kan du lägga in lite grafik och sånt i oxå, t.ex blommor :) Och typ så kan det kanske vara 4 bilder på varje sida.. äsch jag vet inte :p. Din bloggdesign är btw HUR FIN SOM HELST! <3 / Freaky /Jossan.

....2008-10-20 @ 16:15:45
....URL: http://jossanheterjag.blogg.se/
...Michan

....Aa, jag funderar på nått sånt (:

....2008-10-20 @ 20:18:50




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: