Tillbaka till Startsidan!



bloglovin

OM MICHELLE...
F15, bosatt i Västra Götaland. Intresseras av att åka teamåkning/konståkning, umgås med vänner och att fotografera. Strävar inte efter något speciellt mål när det gäller kameran, utan gör det mest för skoj skull. Detta är fotobloggen om hennes liv. Skapad i augusti 08 och tas med inte så stort allvar!

K a t e g o r i e r

MICHELLES PERSONLIGA
- Dagboken
- Lilla Michelle
- Livet i bilder
- Konståkningen
- Socialitet
- Mode & Outfits

FOTO
- Detaljer
- Djur
- Landskap
- Natur
- Objekt
- Random
- Ätbart & Drickbart

KREATIVITET
- Blogg & Design
- Illustration

ÖVRIGT
- Allmänt
- Kladd
- Tips & Trix

F ö r f l u t e t

2010
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2009
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2008
Augusti September Oktober November December

- Nervös!

.... Datum: 2008-10-20 | Tid: 20:25:58
Jag är nervös, för jag ska göra en test imorgon inom konståkningen. Om jag inte klarar den får jag inte tävla. Dom har ju ändrat reglerna och det är Riktigt jobbigt!!
Asså ååh, herregud.. ööh. Jag har verkligen tröttnat på den, men det enda jag kan göra är att hoppas och göra så gott jag kan!
Tänk, om ett dygn är det över. Undra hur det har gått då :S

Jaja, vi ses imorgon, och önska mig lycka till för det behöver jag nog!

Allmänt | (4) Kommentarer | © Michelle - Kopieringsförbud!....



Kommentarer
...Anonym

....Håller tummarna och hoppas det går bra!

Din bild var väldigt fin!

....2008-10-20 @ 20:27:30
...Amanda

....Det ovanför var från mig XD



Lycka till!

....2008-10-20 @ 20:28:45
...Michan

....Tack Amanda :D

....2008-10-20 @ 20:32:49
...Khalid

....Lycka till ^____^

....2008-10-20 @ 21:12:36
....URL: http://khalid.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: