Tillbaka till Startsidan!



bloglovin

OM MICHELLE...
F15, bosatt i Västra Götaland. Intresseras av att åka teamåkning/konståkning, umgås med vänner och att fotografera. Strävar inte efter något speciellt mål när det gäller kameran, utan gör det mest för skoj skull. Detta är fotobloggen om hennes liv. Skapad i augusti 08 och tas med inte så stort allvar!

K a t e g o r i e r

MICHELLES PERSONLIGA
- Dagboken
- Lilla Michelle
- Livet i bilder
- Konståkningen
- Socialitet
- Mode & Outfits

FOTO
- Detaljer
- Djur
- Landskap
- Natur
- Objekt
- Random
- Ätbart & Drickbart

KREATIVITET
- Blogg & Design
- Illustration

ÖVRIGT
- Allmänt
- Kladd
- Tips & Trix

F ö r f l u t e t

2010
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2009
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2008
Augusti September Oktober November December

- Varning för tråkigt inlägg .

.... Datum: 2008-10-23 | Tid: 19:23:39
Vi slutade tidigare i skolan idag för att lärarna skulle göra nån grej. Riktigt bra att kunna komma hem tidigare och plugga, även om jag inte ser fram emot det, så måste jag.
Har pluggat på SO och engelska igen. Hatar det. Tråkigt, tråkigt, t r å k i g t .
Bara massa läxa och prov. Det kommer hela tiden mer och mer, och jag pallar inte -.-
Varför kan skolan inte bara försvinna? Den ställer ändå till probelm, enligt mig då asså :P
Dagarna går bara segare och segare. Har inte ens gått i sjuan ett halvår och har tröttnat på allt, precis allt!
Men nästa vecka är det höstlov och det ska verkligen bli skönt!
Jaja. Jag är bäst på att tjata, jag vet! Men bara för att ha nått att skriva..

Kram på er, ♥

Allmänt | (0) Kommentarer | © Michelle - Kopieringsförbud!....



Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: