Tillbaka till Startsidan!



bloglovin

OM MICHELLE...
F15, bosatt i Västra Götaland. Intresseras av att åka teamåkning/konståkning, umgås med vänner och att fotografera. Strävar inte efter något speciellt mål när det gäller kameran, utan gör det mest för skoj skull. Detta är fotobloggen om hennes liv. Skapad i augusti 08 och tas med inte så stort allvar!

K a t e g o r i e r

MICHELLES PERSONLIGA
- Dagboken
- Lilla Michelle
- Livet i bilder
- Konståkningen
- Socialitet
- Mode & Outfits

FOTO
- Detaljer
- Djur
- Landskap
- Natur
- Objekt
- Random
- Ätbart & Drickbart

KREATIVITET
- Blogg & Design
- Illustration

ÖVRIGT
- Allmänt
- Kladd
- Tips & Trix

F ö r f l u t e t

2010
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2009
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2008
Augusti September Oktober November December

Hem till Emma :)

.... Datum: 2008-10-29 | Tid: 11:30:38
Då blir det hem till Emma idag. Hoppas bara på att pappa kan köra mig efter att han har slutat på jobbet, för jag orkar bara inte ta bussen. Speciellt inte efter när Emma tog med mig hem till sig efter träningen i måndags.. Man kan säga att det var Lite snurrigt då.
Jag skrev ju om det i förr-förra inlägget ifall nån har lust att läsa.. hehe.

Igår när domaren kom och skulle kolla på vårat program gick det väl inte så jättebra. Eller i alla fall inte första åket. Men sen blev det lite bättre och bättre. Men hon sa att vi måste jobba på en del saker. Fast hon önskade oss lycka till i alla fall :)

Just nu har jag ätit upp min frukost och sitter bara och slappar lite ;)
Har inte så mycket mer att säga. Hoppas ni har det bra, vi ses!


Snodde en utav pappas bilder igen, men snart kommer det nya som jag har fotat :)
Allmänt | (0) Kommentarer | © Michelle - Kopieringsförbud!....



Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: