Tillbaka till Startsidan!



bloglovin

OM MICHELLE...
F15, bosatt i Västra Götaland. Intresseras av att åka teamåkning/konståkning, umgås med vänner och att fotografera. Strävar inte efter något speciellt mål när det gäller kameran, utan gör det mest för skoj skull. Detta är fotobloggen om hennes liv. Skapad i augusti 08 och tas med inte så stort allvar!

K a t e g o r i e r

MICHELLES PERSONLIGA
- Dagboken
- Lilla Michelle
- Livet i bilder
- Konståkningen
- Socialitet
- Mode & Outfits

FOTO
- Detaljer
- Djur
- Landskap
- Natur
- Objekt
- Random
- Ätbart & Drickbart

KREATIVITET
- Blogg & Design
- Illustration

ÖVRIGT
- Allmänt
- Kladd
- Tips & Trix

F ö r f l u t e t

2010
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2009
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2008
Augusti September Oktober November December

Bokeh

.... Datum: 2009-08-02 | Tid: 20:38:02


Gillar bakgrunden på bilden. "Bokeh" :). Fotade den för en vecka sedan.. typ.

Hej & förlåt för ännu en dag med dålig uppdatering! Men jag hade verkligen inte haft lust att vara inne på bloggen idag. Jag har istället varit nere hos farmor, tränat på flygskär, provat skridskorna och helt enkelt bara varit lite mer social. Imorgon börjar lägret och om en vecka har säsong 09/10 börjat! :D. Längtar, längtar, längtar. Men jag ska ju sova över hos två kompisar under veckan för att mamma och pappa är på semester, som jag nämnde i förra inlägget. Jag åker imorgoneftermiddag och kommer hem på fredag, skulle jag tro. Vet inte om jag hinner blogga innan jag åker, men tror inte det :/. Men nu vet ni alla fall hur det ligger till!

Puss!
Natur | (3) Kommentarer | © Michelle - Kopieringsförbud!....



Kommentarer
...CHANELLE

....SV; händer ikv då? :)

....2009-08-02 @ 22:21:01
....URL: http://chanellle.blogg.se/
...Lara

....Snygg bokeh :) och jag gillar bilden :D

....2009-08-06 @ 23:41:17
....URL: http://laramalin.blogg.se/
...CHANELLE

....SV; inte så mkt ;p

haft en bra dag?

....2009-08-08 @ 18:37:55
....URL: http://chanellle.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: