Tillbaka till Startsidan!



bloglovin

OM MICHELLE...
F15, bosatt i Västra Götaland. Intresseras av att åka teamåkning/konståkning, umgås med vänner och att fotografera. Strävar inte efter något speciellt mål när det gäller kameran, utan gör det mest för skoj skull. Detta är fotobloggen om hennes liv. Skapad i augusti 08 och tas med inte så stort allvar!

K a t e g o r i e r

MICHELLES PERSONLIGA
- Dagboken
- Lilla Michelle
- Livet i bilder
- Konståkningen
- Socialitet
- Mode & Outfits

FOTO
- Detaljer
- Djur
- Landskap
- Natur
- Objekt
- Random
- Ätbart & Drickbart

KREATIVITET
- Blogg & Design
- Illustration

ÖVRIGT
- Allmänt
- Kladd
- Tips & Trix

F ö r f l u t e t

2010
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2009
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2008
Augusti September Oktober November December

Födelsedagsblogg

.... Datum: 2009-08-19 | Tid: 18:38:57

Ville bara säga att denna blogg idag fyller 1 år!
Och va, tänker ni säkert. Men ja, jag vet. Man kan inte tro det med tanke på te.x hur många prenumeranter jag har m.m. Men grejen är den att jag inte sattsade på bloggen från början. För ett år sedan visste jag knappt hur man gjorde och orkade inte heller lägga ner energi på den. Det är kanske inte vad jag gör idag heller, men mer än vad jag gjorde då i alla fall! Det kanske är synd. Jag skulle kunna ha lärt mig så himla mycket mer på detta året. Men jag är ändå relativt nöjd. Jag lever mitt liv som jag vill och därför blev det såhär.

Grattis på min lilla blogg, alltså! :D.
Föresten så får ni, och då menar jag verkligen Får, lägga till mig på bloglovin ifall ni har lust till att göra det! Jag bits inte.. ifall ni skulle undra.
Blogg & Design | (2) Kommentarer | © Michelle - Kopieringsförbud!....



Kommentarer
...I S A B E L L A

....Grattis till din blogg ;D.

....2009-08-19 @ 19:43:42
....URL: http://tinkerbella.blogg.se/
...Khalid

....grattis :D

....2009-08-19 @ 22:44:36
....URL: http://khalid.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: