Tillbaka till Startsidan!



bloglovin

OM MICHELLE...
F15, bosatt i Västra Götaland. Intresseras av att åka teamåkning/konståkning, umgås med vänner och att fotografera. Strävar inte efter något speciellt mål när det gäller kameran, utan gör det mest för skoj skull. Detta är fotobloggen om hennes liv. Skapad i augusti 08 och tas med inte så stort allvar!

K a t e g o r i e r

MICHELLES PERSONLIGA
- Dagboken
- Lilla Michelle
- Livet i bilder
- Konståkningen
- Socialitet
- Mode & Outfits

FOTO
- Detaljer
- Djur
- Landskap
- Natur
- Objekt
- Random
- Ätbart & Drickbart

KREATIVITET
- Blogg & Design
- Illustration

ÖVRIGT
- Allmänt
- Kladd
- Tips & Trix

F ö r f l u t e t

2010
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2009
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2008
Augusti September Oktober November December

Fredagen den 13

.... Datum: 2009-02-13 | Tid: 15:18:53





Var ute och fotade imorse. Det var i stort sett det första jag gjorde när jag vaknade. Jag tog på mig mina mjukisbyxor, tröja och jacka över pyjamasen och gav mig ut (;
Blev faktiskt väldigt nöjd med en del bilder. Det var ganska så många så jag visste först inte vilka jag skulle använda, men här är några utav favoriterna! Fast utav dessa tre här, är nog min aldra största favvo den som är längst upp (: ♥ Blev urnöjd med vinkeln och ljuset på den.

Men som sagt - idag är det fredagen den 13! Det betyder såklart otur, och det är just vad vi har fått här hemma.
Våran dator (vi hade ju problem med den för några veckor sedan och då köpte vi en ny och den funkade jättebra) har typ dött! Orkar inte med alla datorer som dör hela tiden. Datorer är inget att ha - fast endå är jag så djupt beroende av dom! ^^,
Har ni fått någon otur hitills?

Natur | (0) Kommentarer | © Michelle - Kopieringsförbud!....



Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: