Tillbaka till Startsidan!



bloglovin

OM MICHELLE...
F15, bosatt i Västra Götaland. Intresseras av att åka teamåkning/konståkning, umgås med vänner och att fotografera. Strävar inte efter något speciellt mål när det gäller kameran, utan gör det mest för skoj skull. Detta är fotobloggen om hennes liv. Skapad i augusti 08 och tas med inte så stort allvar!

K a t e g o r i e r

MICHELLES PERSONLIGA
- Dagboken
- Lilla Michelle
- Livet i bilder
- Konståkningen
- Socialitet
- Mode & Outfits

FOTO
- Detaljer
- Djur
- Landskap
- Natur
- Objekt
- Random
- Ätbart & Drickbart

KREATIVITET
- Blogg & Design
- Illustration

ÖVRIGT
- Allmänt
- Kladd
- Tips & Trix

F ö r f l u t e t

2010
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2009
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2008
Augusti September Oktober November December

Datorn funkar igen!

.... Datum: 2009-01-05 | Tid: 12:31:06
Ni såg ju rubrikern.. och då förstår ni kanske att jag är glad? (: Pappa hade tagit med den till sitt jobb och hans ena arbetskompis är duktig på datorer, så han hade fixat det! Fast vi vet inte än om minnet på den har försvunnit, men han trodde inte det. Så nu blir det bilder igen!
Fast.. i för sig så sprang jag ut i morse och fotade. De bilderna hade jag tänkt att lägga in från den här datorn. Fast det spelar ingen större roll. Ni kommer endå få se dom, vare sig jag redigerar dom från den här eller den andra :) Troligtvis lägger jag in dom senare idag eller kanske imorgon. (Tror föresten jag inte hinner imorgon så det blir nog idag) Men vi får se.

Kramis! <3
Allmänt | (0) Kommentarer | © Michelle - Kopieringsförbud!....



Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: