Tillbaka till Startsidan!



bloglovin

OM MICHELLE...
F15, bosatt i Västra Götaland. Intresseras av att åka teamåkning/konståkning, umgås med vänner och att fotografera. Strävar inte efter något speciellt mål när det gäller kameran, utan gör det mest för skoj skull. Detta är fotobloggen om hennes liv. Skapad i augusti 08 och tas med inte så stort allvar!

K a t e g o r i e r

MICHELLES PERSONLIGA
- Dagboken
- Lilla Michelle
- Livet i bilder
- Konståkningen
- Socialitet
- Mode & Outfits

FOTO
- Detaljer
- Djur
- Landskap
- Natur
- Objekt
- Random
- Ätbart & Drickbart

KREATIVITET
- Blogg & Design
- Illustration

ÖVRIGT
- Allmänt
- Kladd
- Tips & Trix

F ö r f l u t e t

2010
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2009
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2008
Augusti September Oktober November December

Hemma :)

.... Datum: 2009-01-04 | Tid: 18:10:32

Jag har sovit borta inatt. Vi var på läger med laget och övernattade.. så nu behöver ni inte fråga om det :)
Uppdaterar återigen lite snabbt. Har ju heller ingen bild som jag brukar, och det är för att våran dator ska lämnas in imorgon och jag brukar oftast göra mina bilder på den. Men nån dag blir det fler bilder ändå ;)
Nu ska jag bara ta det lite lungt. Är fortfarande trött efter två dagars träning och ingen sovmorgon. Ha det bra..

See you later, amigo! ♣

Allmänt | (0) Kommentarer | © Michelle - Kopieringsförbud!....



Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: