Tillbaka till Startsidan!



bloglovin

OM MICHELLE...
F15, bosatt i Västra Götaland. Intresseras av att åka teamåkning/konståkning, umgås med vänner och att fotografera. Strävar inte efter något speciellt mål när det gäller kameran, utan gör det mest för skoj skull. Detta är fotobloggen om hennes liv. Skapad i augusti 08 och tas med inte så stort allvar!

K a t e g o r i e r

MICHELLES PERSONLIGA
- Dagboken
- Lilla Michelle
- Livet i bilder
- Konståkningen
- Socialitet
- Mode & Outfits

FOTO
- Detaljer
- Djur
- Landskap
- Natur
- Objekt
- Random
- Ätbart & Drickbart

KREATIVITET
- Blogg & Design
- Illustration

ÖVRIGT
- Allmänt
- Kladd
- Tips & Trix

F ö r f l u t e t

2010
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2009
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2008
Augusti September Oktober November December

Back on track

.... Datum: 2009-07-05 | Tid: 18:28:22

Fotade denna nu i dagarna :). Knallröda bär, me like!

Nu hoppas jag att jag äntligen är tillbaka på spåret igen! Eftersom mitt internet har krånglat i några dagar nu så har jag ju inte kunnat blogga som vanligt. Har såklart haft tillgång till bloggen genom familjens dator, men då har det ju dessvärre inte blivit några bilder. Känner mig inte riktigt bekväm vid den datorn längre, som jag gjorde för drygt ett år sedan ;p. Den är ganska stel och lite klumpig, upplever jag. Det var därför jag inte hade lust att skriva något igår. Men det är ju bättre om man inte skriver på några dagar om man ändå bara kladdar ner inläggen med dynga. Då är det bättre att vänta tills man får en bloggkick igen och till och med kan bjuda på lite bilder :D. Eller vad säger ni, bloggälskare?
Så nu är jag nog back on track igen. Det vill jag i alla fall vara!

Puss! - hoppas ni har överlevt ;).
Ätbart & Drickbart | (1) Kommentarer | © Michelle - Kopieringsförbud!....



Kommentarer
...Rebecca

....Sv: tack så mkt :D <33

....2009-07-06 @ 00:51:59
....URL: http://rwestling.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: