Tillbaka till Startsidan!



bloglovin

OM MICHELLE...
F15, bosatt i Västra Götaland. Intresseras av att åka teamåkning/konståkning, umgås med vänner och att fotografera. Strävar inte efter något speciellt mål när det gäller kameran, utan gör det mest för skoj skull. Detta är fotobloggen om hennes liv. Skapad i augusti 08 och tas med inte så stort allvar!

K a t e g o r i e r

MICHELLES PERSONLIGA
- Dagboken
- Lilla Michelle
- Livet i bilder
- Konståkningen
- Socialitet
- Mode & Outfits

FOTO
- Detaljer
- Djur
- Landskap
- Natur
- Objekt
- Random
- Ätbart & Drickbart

KREATIVITET
- Blogg & Design
- Illustration

ÖVRIGT
- Allmänt
- Kladd
- Tips & Trix

F ö r f l u t e t

2010
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2009
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2008
Augusti September Oktober November December

Det blev bada

.... Datum: 2009-07-19 | Tid: 21:58:51

Bild från Linns sommarställe.

Jag och Emma bestämde till slut att vi skulle bada. Så mamma körde oss till vattenpalatset eftersom det var grått och mulet idag. Det var faktiskt skoj. Har inte varit där på ungefär 1 ½ år, så ja, det var allt en upplevelse :). Vi gjorde väl det som man brukar göra. Simma runt och fjanta oss, eller något i den stilen. Jag tycker mycket om att simma i strömmen! ;). Mohaha.
Vad har ni gjort idag då? Hoppas ni har haft en bra dag i alla fall.

Föresten, det var ett tag sedan jag sa detta nu; men ni glömmer väl inte att lägga till mig på bloglovin? Uppskattar det verkligen. Även om jag inte har speciellt många läsare, så betyder ni mycket! <3.
Puss!
Natur | (0) Kommentarer | © Michelle - Kopieringsförbud!....



Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: