Tillbaka till Startsidan!



bloglovin

OM MICHELLE...
F15, bosatt i Västra Götaland. Intresseras av att åka teamåkning/konståkning, umgås med vänner och att fotografera. Strävar inte efter något speciellt mål när det gäller kameran, utan gör det mest för skoj skull. Detta är fotobloggen om hennes liv. Skapad i augusti 08 och tas med inte så stort allvar!

K a t e g o r i e r

MICHELLES PERSONLIGA
- Dagboken
- Lilla Michelle
- Livet i bilder
- Konståkningen
- Socialitet
- Mode & Outfits

FOTO
- Detaljer
- Djur
- Landskap
- Natur
- Objekt
- Random
- Ätbart & Drickbart

KREATIVITET
- Blogg & Design
- Illustration

ÖVRIGT
- Allmänt
- Kladd
- Tips & Trix

F ö r f l u t e t

2010
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2009
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2008
Augusti September Oktober November December

En liten "pro-outfit"

.... Datum: 2009-07-22 | Tid: 21:31:48


Var i centrum med Linn idag och köpte denna "jeans-jackan". Tycker den är så himla söt :). Förut när jag kom hem så tog jag fram min svarta kjol med prickar på, som jag sydde själv nu i slutet av sjuan. Sedan tog jag ett vitt linne och mitt halsband med ett hjärta på för att prova. Vad tycker ni? Fint, fult, sött, vidrigt? ;). Jag tycker det blev ganska bra. (Men ignorera de urkassa bilderna. Färgen är helflumig, men orkade inte lägga ner tid på det) Fast ni ser ju bilderna i sin helhet! :).
Jackan kostade i alla fall 399:- på Zara. Den var tydligen ganska ny i affären!

Förlåt också för väldigt sen uppdatering idag. Gick upp 08:43 imorse bara för att hinna duscha, äta frukost och eventuellt blogga i lugn och ro innan jag skulle träffa Linn, men tydligen satt jag istället lite för länge framför teven. Haha!
Puss & kram - vi ses imorgon istället!
Mode & Outfits | (4) Kommentarer | © Michelle - Kopieringsförbud!....



Kommentarer
...I S A B E L L A

....Fint :D

....2009-07-22 @ 23:04:58
....URL: http://tinkerbella.blogg.se/
...I S A B E L L A

....SVAR: Visst gör den, man blir så läskad^^,

vad har du för dig i regnet då? ;)

....2009-07-23 @ 17:22:16
....URL: http://tinkerbella.blogg.se/
...caroline

....svar: okej, jag svarar på kommentarer =)

haft en bra dag?

....2009-07-23 @ 18:35:29
....URL: http://carolinekero.blogg.se/
...Khalid

....Tack så mkt! Varför börjar du inte lära dig koda en design ;D ?

....2009-07-23 @ 19:45:29
....URL: http://khalid.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: