Tillbaka till Startsidan!



bloglovin

OM MICHELLE...
F15, bosatt i Västra Götaland. Intresseras av att åka teamåkning/konståkning, umgås med vänner och att fotografera. Strävar inte efter något speciellt mål när det gäller kameran, utan gör det mest för skoj skull. Detta är fotobloggen om hennes liv. Skapad i augusti 08 och tas med inte så stort allvar!

K a t e g o r i e r

MICHELLES PERSONLIGA
- Dagboken
- Lilla Michelle
- Livet i bilder
- Konståkningen
- Socialitet
- Mode & Outfits

FOTO
- Detaljer
- Djur
- Landskap
- Natur
- Objekt
- Random
- Ätbart & Drickbart

KREATIVITET
- Blogg & Design
- Illustration

ÖVRIGT
- Allmänt
- Kladd
- Tips & Trix

F ö r f l u t e t

2010
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2009
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2008
Augusti September Oktober November December

Snart säger jag hej då!

.... Datum: 2009-07-25 | Tid: 16:56:47


Om ni möjligen undrar vart jag har hållt hus idag så kan jag meddela att Rayman 2 fungerar igen. Ni vet nog alla vad det innebär ;).
Imorgon åker vi på semester upp till Dalarna! Är borta ungefär en vecka. Vet att jag meddelar detta lite sent, men aja. Kameran ska självklart med, så jag hoppas på att det kommer bli många bra och fina bilder. Föresten så ska vi mellanlanda hos min kompis Malene och hennes familj. Sover där en natt innan vi åker vidare. Det ska bli skoj att träffa henne igen! Men som sagt, när jag kommer hem blir det bilder.. och det gillar vi? :). Desutom har jag lite annat info som jag ska meddela då, och jag kommer inte blogga mer förens jag kommer hem igen. Så att ni vet!
Njut medans jag är borta, men sakna mig inte för mycket! ;D.

Men under tiden kan du ju göra mig lite glad också? Det gör du genom att lägga till mig på bloglovin! Då missar du inte alla bilder som jag skänker till er när jag väl är hemma. Don't forget it! <3.
Allmänt | (1) Kommentarer | © Michelle - Kopieringsförbud!....



Kommentarer
...I S A B E L L A

....Hoppas du får det bra :D<3

....2009-07-25 @ 17:56:47
....URL: http://tinkerbella.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: