Tillbaka till Startsidan!



bloglovin

OM MICHELLE...
F15, bosatt i Västra Götaland. Intresseras av att åka teamåkning/konståkning, umgås med vänner och att fotografera. Strävar inte efter något speciellt mål när det gäller kameran, utan gör det mest för skoj skull. Detta är fotobloggen om hennes liv. Skapad i augusti 08 och tas med inte så stort allvar!

K a t e g o r i e r

MICHELLES PERSONLIGA
- Dagboken
- Lilla Michelle
- Livet i bilder
- Konståkningen
- Socialitet
- Mode & Outfits

FOTO
- Detaljer
- Djur
- Landskap
- Natur
- Objekt
- Random
- Ätbart & Drickbart

KREATIVITET
- Blogg & Design
- Illustration

ÖVRIGT
- Allmänt
- Kladd
- Tips & Trix

F ö r f l u t e t

2010
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2009
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2008
Augusti September Oktober November December

Dessa linnen skulle inte skada!

.... Datum: 2009-06-29 | Tid: 22:06:02

Haha, det blev trots allt ett inlägg till idag ;).
Älskar dessa linnen! Desutom så behöver jag fler helt vanliga "linnen" och inte bara kortärmade te.x tröjor. Föresten så vill man ju ha lite somriga plagg nu. Det lär ju behövas :). Jag och Emma ska höras av på onsdag. Det är inte säkert att vi ska göra något, för hon ska till sin sjukgymnast. Men det tar väl inte hela dagen, hoppas jag. Ska i så fall försöka fjäska ner henne på stan och in på Gina tricot. Gud vad glad jag skulle bli om jag hittade dessa söta! Världens tur skulle jag ha då! :D.
Nej, nu måste jag faktiskt gå snart. Det är ju en dag imorgon också! :).

Puss! - igen.
Mode & Outfits | (1) Kommentarer | © Michelle - Kopieringsförbud!....



Kommentarer
...I S A B E L L A

....sv: Åh vad läskigt :P Lysekil är ju inte speciellt stort heller så vi hade lika väl kunnat träffa på varann xD

....2009-06-30 @ 12:47:44
....URL: http://tinkerbella.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: