Tillbaka till Startsidan!



bloglovin

OM MICHELLE...
F15, bosatt i Västra Götaland. Intresseras av att åka teamåkning/konståkning, umgås med vänner och att fotografera. Strävar inte efter något speciellt mål när det gäller kameran, utan gör det mest för skoj skull. Detta är fotobloggen om hennes liv. Skapad i augusti 08 och tas med inte så stort allvar!

K a t e g o r i e r

MICHELLES PERSONLIGA
- Dagboken
- Lilla Michelle
- Livet i bilder
- Konståkningen
- Socialitet
- Mode & Outfits

FOTO
- Detaljer
- Djur
- Landskap
- Natur
- Objekt
- Random
- Ätbart & Drickbart

KREATIVITET
- Blogg & Design
- Illustration

ÖVRIGT
- Allmänt
- Kladd
- Tips & Trix

F ö r f l u t e t

2010
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2009
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2008
Augusti September Oktober November December

Gårdagens inköp med Emma

.... Datum: 2009-06-14 | Tid: 21:52:29

Det blev alltså shopping igår med Emma som ni kanske ser! Och nörd som man är köpte man ju även den blå-randiga tröjan. Precis samma modell som den röda och den andra färgglada jag har pratat om. Men ändå, så kunde jag inte motstå tanken. Och desutom vill jag ha den blåa med vita ränder med. Alltså, jag lovar, jag har fått rand-feber! ;).
Sen köpte jag även den söta skjortan. Det var en tjej i skolan som hade en sådan, och jag tyckte den var jättesöt redan då. Frågade aldrig vart hon hade köpt den, men så igår sprang jag rätt på den. Det är precis sådant jag gillar! Tajming :).
Köpte ju även sådana här band. Tänkte bara att det kunde vara skoj att ha (?). Gillar dom i för sig.

Föresten så har det varit jätteskoj att vara med Emma dessa två dagar! Väldigt mysigt faktiskt. Hyrde film igårkväll och allt. Tummen upp!
Puss! :).
Mode & Outfits | (2) Kommentarer | © Michelle - Kopieringsförbud!....



Kommentarer
...I S A B E L L A

....Vilka fina saker du hitta. :D

....2009-06-15 @ 00:17:15
....URL: http://tinkerbella.blogg.se/
...Felicia

....fina grejor!! :)

....2009-06-15 @ 12:49:17
....URL: http://feliciahenriiksson.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: