Tillbaka till Startsidan!



bloglovin

OM MICHELLE...
F15, bosatt i Västra Götaland. Intresseras av att åka teamåkning/konståkning, umgås med vänner och att fotografera. Strävar inte efter något speciellt mål när det gäller kameran, utan gör det mest för skoj skull. Detta är fotobloggen om hennes liv. Skapad i augusti 08 och tas med inte så stort allvar!

K a t e g o r i e r

MICHELLES PERSONLIGA
- Dagboken
- Lilla Michelle
- Livet i bilder
- Konståkningen
- Socialitet
- Mode & Outfits

FOTO
- Detaljer
- Djur
- Landskap
- Natur
- Objekt
- Random
- Ätbart & Drickbart

KREATIVITET
- Blogg & Design
- Illustration

ÖVRIGT
- Allmänt
- Kladd
- Tips & Trix

F ö r f l u t e t

2010
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2009
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2008
Augusti September Oktober November December

Gina Tricot - återigen

.... Datum: 2009-06-11 | Tid: 19:29:16


Ska som sagt vara med Emma på lördag, och då ska jag se till att få ner henne på stan också. Skjortan är ett måste, likaså den oranga mjukis-magtröjan. Sedan ett par vita jeans skulle inte skada. Verkligen inte till skjortan i alla fall. T-shitarna är väl fina, men ändå inget som jag går och tänker på dagarna i ända. Fast jag skulle ändå inte tacka nej till att få någon utav dom ;).
Desutom måste jag köpa en liten väska (och brunt skärp)! Det kändes att det saknades något till min skolavslutningsoutfit i alla fall.. ska se om jag hittar någon nån dag!
Om ni undrar över de vita byxorna på bilden, så kommer de från Vera Moda. Det är inte exakt den modellen jag vill ha, utan tog bara med ett par på kollaget sålänge.

Ni kanske vill ha en prislista också?
T-shirt 149:-/st
Skjorta 149:-
Mjukis-magtröja 249:-

Ursäkta urkass bildkvalité desutom. (Känns som om jag ursäktar mig ganska mycket om det?)
Nu ska jag drömma vidare. Puss! :).

Mode & Outfits | (2) Kommentarer | © Michelle - Kopieringsförbud!....



Kommentarer
...I S A B E L L A

....sv: Tycker du? :D Taaack <3

....2009-06-12 @ 10:45:36
....URL: http://tinkerbella.blogg.se/
...I S A B E L L A

....sv: Men om man inte har någon symaskin kan man ju inte öva xD Man blir säkert bättre då! Det skulle vara så kul att kunna sy lite lätta, enkla kläder:)

....2009-06-12 @ 10:50:09
....URL: http://tinkerbella.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: