Tillbaka till Startsidan!



bloglovin

OM MICHELLE...
F15, bosatt i Västra Götaland. Intresseras av att åka teamåkning/konståkning, umgås med vänner och att fotografera. Strävar inte efter något speciellt mål när det gäller kameran, utan gör det mest för skoj skull. Detta är fotobloggen om hennes liv. Skapad i augusti 08 och tas med inte så stort allvar!

K a t e g o r i e r

MICHELLES PERSONLIGA
- Dagboken
- Lilla Michelle
- Livet i bilder
- Konståkningen
- Socialitet
- Mode & Outfits

FOTO
- Detaljer
- Djur
- Landskap
- Natur
- Objekt
- Random
- Ätbart & Drickbart

KREATIVITET
- Blogg & Design
- Illustration

ÖVRIGT
- Allmänt
- Kladd
- Tips & Trix

F ö r f l u t e t

2010
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2009
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2008
Augusti September Oktober November December

Konståkningslägret del 1

.... Datum: 2009-06-30 | Tid: 17:10:07

Det var i stort sett blå himmel hela veckan, och hur skönt är inte det på en skala? :D.


Första kvällen var väldigt mysig. Jag, Linn och Emma traskade ner till havet och satte oss för att njuta av den sista solen för dagen.


Jag har nu konstaterat att sådana här (havstulpaner?) river upp fötterna på än!


E + L + M = photoshot! ;).


Som vanligt blev det även lite bilder på blommor.. hehe. Denna knäppte jag när vi var pågväg från havet.


Och det var ju inte liiite maneter heller. Usch, det var faktiskt ganska äckligt. Några timmar senare hade dom sjunkigt till botten. Det var aldeles slemigt! ;s.

Här var del 1 av bilderna från lägret. Ni trodde kanske att det skulle vara en massa bilder på skridskor och sånt? Nej faktiskt inte, det blev inte en ända bild på det ;). Denna veckan har i alla fall varit väldigt skoj! Del 2 kommer nog imorgon skulle jag tro! :).
Senare idag ska jag och pappa åka till hans arbetskompis och bada i hans lilla vik. Skönt ska det bli. Och anledningen till att jag inte bloggade i förmiddags var för att jag satt på altanen och solade lite. Hihi.
Puss & kram, vi hörs senare <3.
Livet i bilder | (1) Kommentarer | © Michelle - Kopieringsförbud!....



Kommentarer
...I S A B E L L A

....Vet du vart i Lysekil du var? Vi var vid Södra hamnen, gick även till Norra hamnen en kväll. Var ni nära centrum? :P

....2009-06-30 @ 19:26:14
....URL: http://tinkerbella.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: