Tillbaka till Startsidan!



bloglovin

OM MICHELLE...
F15, bosatt i Västra Götaland. Intresseras av att åka teamåkning/konståkning, umgås med vänner och att fotografera. Strävar inte efter något speciellt mål när det gäller kameran, utan gör det mest för skoj skull. Detta är fotobloggen om hennes liv. Skapad i augusti 08 och tas med inte så stort allvar!

K a t e g o r i e r

MICHELLES PERSONLIGA
- Dagboken
- Lilla Michelle
- Livet i bilder
- Konståkningen
- Socialitet
- Mode & Outfits

FOTO
- Detaljer
- Djur
- Landskap
- Natur
- Objekt
- Random
- Ätbart & Drickbart

KREATIVITET
- Blogg & Design
- Illustration

ÖVRIGT
- Allmänt
- Kladd
- Tips & Trix

F ö r f l u t e t

2010
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2009
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2008
Augusti September Oktober November December

Skolavslutningsoutfit

.... Datum: 2009-06-10 | Tid: 15:48:15

Världens dååligaste bildkvalla, jag vet. Funderade först på om jag verkligen skulle publicera detta inlägget, men eftersom jag sa att jag skulle göra det så fick det bli så :). Tog desutom bilden lite fort förut..

...

SOMMARLOV, SOMMARLOV, SOMMARLOOV!!!
Och detta hade jag på mig. Klänning från KappAhl (dock uppsydd några centimeter p.g.a jag tyckte den var lite för lång. Desutom ser det ut som om klänningen är längre än vad den egentligen är och att mina ben är jättekorta. Det är för att jag lutade mig lite framåt när jag tog bilden.), skor från Stadium och kofta köp i Finland förra sommaren.
Många hade vita klänningar idag. Men så kom jag - med min relativt färgglada. Såklart var inte jag den enda, men ändå ;).

Glad sommar på er föresten!
I alla fall på er som har sommarlov nu. Ni andra som inte har får ju vänta med att ta åt er min hälsning ett tag till ;p.

Vad hade/ska ni (ha) på er?


Kramar!

Mode & Outfits | (1) Kommentarer | © Michelle - Kopieringsförbud!....



Kommentarer
...Anna

....söt blogg verkligen :)

....2009-06-10 @ 19:11:11
....URL: http://barfotaa0.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: