Tillbaka till Startsidan!



bloglovin

OM MICHELLE...
F15, bosatt i Västra Götaland. Intresseras av att åka teamåkning/konståkning, umgås med vänner och att fotografera. Strävar inte efter något speciellt mål när det gäller kameran, utan gör det mest för skoj skull. Detta är fotobloggen om hennes liv. Skapad i augusti 08 och tas med inte så stort allvar!

K a t e g o r i e r

MICHELLES PERSONLIGA
- Dagboken
- Lilla Michelle
- Livet i bilder
- Konståkningen
- Socialitet
- Mode & Outfits

FOTO
- Detaljer
- Djur
- Landskap
- Natur
- Objekt
- Random
- Ätbart & Drickbart

KREATIVITET
- Blogg & Design
- Illustration

ÖVRIGT
- Allmänt
- Kladd
- Tips & Trix

F ö r f l u t e t

2010
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2009
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2008
Augusti September Oktober November December

Midsommarhelgen i (blom-) bilder

.... Datum: 2009-06-29 | Tid: 15:07:55

Det var väldigt fint landskap där. Äkta sommarkänsla fick man!


Det var en hel drös med sådana här blommor. Vilket håll man än vände sig åt såg man bara lila, rosa och blåa "majskolvar".


Tycker denna bilden blev ganska bra. Speciellt om man kollar på blommorna i bakgrunden :).


Dessa blommor befann sig vid en mysig liten bro. Gillar även bakgrunden på denna - färgen på himmelen.


Vi gick på en fin liten landsväg. Bara en bit bort kan man se järnvägsledningarna och rälsen.


Det var så himla varmt denna dag! Man hade bara lust att lägga sig i gräset bland alla blommor ;p.


Såg inte det lilla krypet på den rosa blomman förens jag tog över bilderna på datorn. Den ser nästan lite äcklig ut.. eller är det bara jag som tycker det?


Underbara sommar! Gillar verkligen den här bilden :D.


Mitt halsband som jag köpte på Gina tricot och det oranga linnet med mönster som kommer från New Yorker. Detta hade jag på mig på midsommar.


Var såklart tvungen att smaka på B & J's Cookie Dough. Den var mycket smarrig! Drack desutom Ramlösa som ni kanske ser :).

Detta var då lite bilder från midsommarhelgen. Blev typ bara på blommor, jag vet. Men hade faktiskt inte lust att fota något annat. Hoppas det duger lite i alla fall? ;).
Men bilder på havet som är fotade på lägret kommer ju också! Håll utkik. Kram!
Livet i bilder | (1) Kommentarer | © Michelle - Kopieringsförbud!....



Kommentarer
...Rebecca

....Har ett sånt där halsband, älskar det (a) :'D hihi <3

....2009-07-03 @ 00:38:21
....URL: http://rwestling.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: