Tillbaka till Startsidan!



bloglovin

OM MICHELLE...
F15, bosatt i Västra Götaland. Intresseras av att åka teamåkning/konståkning, umgås med vänner och att fotografera. Strävar inte efter något speciellt mål när det gäller kameran, utan gör det mest för skoj skull. Detta är fotobloggen om hennes liv. Skapad i augusti 08 och tas med inte så stort allvar!

K a t e g o r i e r

MICHELLES PERSONLIGA
- Dagboken
- Lilla Michelle
- Livet i bilder
- Konståkningen
- Socialitet
- Mode & Outfits

FOTO
- Detaljer
- Djur
- Landskap
- Natur
- Objekt
- Random
- Ätbart & Drickbart

KREATIVITET
- Blogg & Design
- Illustration

ÖVRIGT
- Allmänt
- Kladd
- Tips & Trix

F ö r f l u t e t

2010
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2009
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2008
Augusti September Oktober November December

You can't see my dreams..

.... Datum: 2009-06-29 | Tid: 21:07:41

Fotade denna bilden när jag var vid sjön med Emma och Linn för några veckor sedan! ;).

Sitter och halvkollar lite på Lotta på Liseberg. Har i stort sett inget annat för mig. Jag blev förkyld i slutet av lägret så nu rinner näsan och det kittlas i halsen. Jobbigt det kan vara alltså! Fast i tisdags så ringde mamma till mig och sa att Molly (min chinchillahona) hade fått två små bebisar. Dom är som vanligt hur söta som helst. Tog lite bilder på dom förut så det kommer väl antagligen in på bloggen här i dagarna ^^. Dom är verkligen sjukt söta. Ni måste se dom. Extra spännande är det ju om ni inte har sett chinchillaungar innan ;p.
Nu ska jag gå och ge gnagarna lite mat! Men vi ses imorgon :D.

Puss!
Natur | (0) Kommentarer | © Michelle - Kopieringsförbud!....



Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: