Tillbaka till Startsidan!



bloglovin

OM MICHELLE...
F15, bosatt i Västra Götaland. Intresseras av att åka teamåkning/konståkning, umgås med vänner och att fotografera. Strävar inte efter något speciellt mål när det gäller kameran, utan gör det mest för skoj skull. Detta är fotobloggen om hennes liv. Skapad i augusti 08 och tas med inte så stort allvar!

K a t e g o r i e r

MICHELLES PERSONLIGA
- Dagboken
- Lilla Michelle
- Livet i bilder
- Konståkningen
- Socialitet
- Mode & Outfits

FOTO
- Detaljer
- Djur
- Landskap
- Natur
- Objekt
- Random
- Ätbart & Drickbart

KREATIVITET
- Blogg & Design
- Illustration

ÖVRIGT
- Allmänt
- Kladd
- Tips & Trix

F ö r f l u t e t

2010
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2009
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2008
Augusti September Oktober November December

A little pink flower

.... Datum: 2009-05-28 | Tid: 20:18:34

Foto: Michelle (jag)  |  www.michanzs.blogg.se

Konstig dag..
Jag och mamma skulle ju åka iväg idag och kolla på det som jag skrev i föregående inlägg. Det gjorde vi också, men tröjan fanns bara i storlek M och det är ju lite förstort. Men skorna hittade jag.. på sett och vis. De gula var helt slutsålda och skulle inte komma in på marknaden igen, så jag satt i ångest mellan de svarta och de röda. Till slut blev det de svarta eftersom jag känner många som har de röda redan och jag har även ett par ballerinaskor i den färgen, och då är det ju inte lika skoj. Vill nämligen ha olika fäger på mina skor. Jag tänker smart, jag ^^.
Men sen så tänkte jag passa på att även prova och eventuellt köpa ett par chinos som jag också velat ha ett tag. Men nej såklart, så fanns det inte min storlek där heller. Varför händer detta Alltid mig? Allt jag vill ha är för det mesta alltid slut.. riktigt surt är det.
Men jag ska fjäska med Emma och se om vi kan åka in till stan och kolla på GT där på söndag istället. Hoppas bara hon inte har något annat för sig! :).

Nu ska jag sluta klaga på ett litet tag så ni blir glada.
Puss! <3.
Natur | (6) Kommentarer | © Michelle - Kopieringsförbud!....



Kommentarer
...Anna[fotoblogg]

....Fin blogg! ;)

....2009-05-28 @ 20:59:15
....URL: http://fotoanna.blogg.se/
...Anonym

....Jag kan lägga till dig omk du lägger till mig! :)

....2009-05-28 @ 21:07:01
...Rebecca

....Sv: Mihi, du är jätteduktig :P <3

Synd att det inte fanns några gula kvar.. D: Jag gillar inte mina gula så mkt :P



Fin bild :D <3

....2009-05-28 @ 22:05:55
....URL: http://rwestling.blogg.se/
...ELLEN AHL AXELSSON

....Sv: hihi tackar! :D

....2009-05-29 @ 11:04:36
....URL: http://alatariiel.blogg.se/
...ELLEN AHL AXELSSON

....sv: tackar ;D

....2009-05-29 @ 11:45:03
....URL: http://alatariiel.blogg.se/
...matilda

....Fina bilder. :)

....2009-05-30 @ 09:54:22
....URL: http://matildahoolmlund.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: