Tillbaka till Startsidan!



bloglovin

OM MICHELLE...
F15, bosatt i Västra Götaland. Intresseras av att åka teamåkning/konståkning, umgås med vänner och att fotografera. Strävar inte efter något speciellt mål när det gäller kameran, utan gör det mest för skoj skull. Detta är fotobloggen om hennes liv. Skapad i augusti 08 och tas med inte så stort allvar!

K a t e g o r i e r

MICHELLES PERSONLIGA
- Dagboken
- Lilla Michelle
- Livet i bilder
- Konståkningen
- Socialitet
- Mode & Outfits

FOTO
- Detaljer
- Djur
- Landskap
- Natur
- Objekt
- Random
- Ätbart & Drickbart

KREATIVITET
- Blogg & Design
- Illustration

ÖVRIGT
- Allmänt
- Kladd
- Tips & Trix

F ö r f l u t e t

2010
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2009
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2008
Augusti September Oktober November December

Bubblies

.... Datum: 2009-05-29 | Tid: 15:54:39

Foto: Michelle (jag)  |  www.michanzs.blogg.se
Fotade dessa bilder här om dagen.

Oh, thanks God its friday!
Mer kan man väl inte säga eller? Jag kommer ihåg att jag tänke i början av veckan "Nej, inte en vecka till", och helt plöstligt är veckan (alltså skoldagarna) slut? Tiden går grymt fort nu för tiden. Det är både härligt och inte lika härligt på olika sett.. men det orkar jag inte ta upp nu.
Idag är det träning igen! Ska bli så himla skoj. Hoppas bara att min fot vill sammarbeta med mig idag. Eller, oj. Jag har nog inte skrivit om det? Näe. Men det är så att jag kanske har en spricka i ett litet ben i vänsterfoten. Ungefär vid ankeln. Har haft ganska ont i några veckor nu, men det är enbart när jag väl har på mig skridskorna. Annars känner jag ingenting. Det är ett såpass litet ben. Pappa ringde doktorn i början av veckan, och hon sa att det kanske var bäst att jag stod över några träningar. Men nej, aldrig i livet. Inte såhär nära sommaren! Men ska i vilket fall som helst till sjukhuset och kolla det på tisdag. Då får vi ju se hur det är..

Puss! :).
Ätbart & Drickbart | (3) Kommentarer | © Michelle - Kopieringsförbud!....



Kommentarer
...Rebecca

....Sv: Mihi, det bara är så :P Älskar mina svarta däremot :) <33

....2009-05-29 @ 17:59:07
....URL: http://rwestling.blogg.se/
...Jenny [Fotoblogg]

....kanonfin blogg du har! hoppas att du får en härlig helg :D

....2009-05-30 @ 09:45:40
....URL: http://fromtheinsideout.blogg.se/
...Anonym

....Vad tkr du om min blogg? Bevaka den gärna, jag ska nog bevaka din nu för den var najs! :)



....2009-06-01 @ 10:57:15
....URL: http://metrobloggen.se/starofusa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: