Tillbaka till Startsidan!



bloglovin

OM MICHELLE...
F15, bosatt i Västra Götaland. Intresseras av att åka teamåkning/konståkning, umgås med vänner och att fotografera. Strävar inte efter något speciellt mål när det gäller kameran, utan gör det mest för skoj skull. Detta är fotobloggen om hennes liv. Skapad i augusti 08 och tas med inte så stort allvar!

K a t e g o r i e r

MICHELLES PERSONLIGA
- Dagboken
- Lilla Michelle
- Livet i bilder
- Konståkningen
- Socialitet
- Mode & Outfits

FOTO
- Detaljer
- Djur
- Landskap
- Natur
- Objekt
- Random
- Ätbart & Drickbart

KREATIVITET
- Blogg & Design
- Illustration

ÖVRIGT
- Allmänt
- Kladd
- Tips & Trix

F ö r f l u t e t

2010
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2009
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2008
Augusti September Oktober November December

En på miljonen

.... Datum: 2009-05-21 | Tid: 18:46:02

Fotade bilden nån gång nu i eftermiddags när mamma och pappa byggde upp det nya staketet. Hade lust att lägga in den, så vad tycker ni?

Mycket bloggning på bara en dag.
Ja men så blir kan det ju vara ibland :).
Nu är altanen i stort sett klar. Staketet är som sagt uppbyggt och plattorna är soppade. Det ända som saknas är gräset som ska växa i rabatten. Tror det kommer bli fint när det väl är klart. Jag hjälpte till och soppade och ränsade lite. Känner mig duktig! ;p.

Nu ska jag gå ut en stund till tror jag, och imorgon ska jag och en kompis hitta på något skoj!
Pussens ♥
Random | (1) Kommentarer | © Michelle - Kopieringsförbud!....



Kommentarer
...sara

....vilken fin blogg du har!

....2009-05-21 @ 19:13:04
....URL: http://whitelace.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: