Tillbaka till Startsidan!



bloglovin

OM MICHELLE...
F15, bosatt i Västra Götaland. Intresseras av att åka teamåkning/konståkning, umgås med vänner och att fotografera. Strävar inte efter något speciellt mål när det gäller kameran, utan gör det mest för skoj skull. Detta är fotobloggen om hennes liv. Skapad i augusti 08 och tas med inte så stort allvar!

K a t e g o r i e r

MICHELLES PERSONLIGA
- Dagboken
- Lilla Michelle
- Livet i bilder
- Konståkningen
- Socialitet
- Mode & Outfits

FOTO
- Detaljer
- Djur
- Landskap
- Natur
- Objekt
- Random
- Ätbart & Drickbart

KREATIVITET
- Blogg & Design
- Illustration

ÖVRIGT
- Allmänt
- Kladd
- Tips & Trix

F ö r f l u t e t

2010
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2009
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2008
Augusti September Oktober November December

Färgglada blogg!

.... Datum: 2009-05-04 | Tid: 17:11:11
Nu har jag ändrat och lagt till lite grejor här på min lilla fina och färgglada blogg :'D
Alla förändringar har skett i menyn (eller vad kallas det?) som ni kanske ser. Men än är fortfarande inte allt klart. Men tänk att jag fixade allt själv! ;)

Nu ska jag plugga. Och nej, det har jag inte gjort än.. satt nog här lite för länge. Mohehe. Har i stort sett varit inne på bloggen sen jag skrev föregående inlägg. Men nu får det vara bra för en stund.

Puss!
Allmänt | (3) Kommentarer | © Michelle - Kopieringsförbud!....



Kommentarer
...ELIN - foto & vardag

....Hej! allt bra med dig ? :)

....2009-05-04 @ 17:46:27
....URL: http://elinanimmer.blogg.se/
...ELLINORE JONSSON [foto & design]

....sv: tack så mycket!:D

....2009-05-04 @ 17:58:23
....URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/
...Rebecca

....Sv: Tack, gillar din nya design också! :P

....2009-05-04 @ 20:14:32
....URL: http://rwestling.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: