Tillbaka till Startsidan!



bloglovin

OM MICHELLE...
F15, bosatt i Västra Götaland. Intresseras av att åka teamåkning/konståkning, umgås med vänner och att fotografera. Strävar inte efter något speciellt mål när det gäller kameran, utan gör det mest för skoj skull. Detta är fotobloggen om hennes liv. Skapad i augusti 08 och tas med inte så stort allvar!

K a t e g o r i e r

MICHELLES PERSONLIGA
- Dagboken
- Lilla Michelle
- Livet i bilder
- Konståkningen
- Socialitet
- Mode & Outfits

FOTO
- Detaljer
- Djur
- Landskap
- Natur
- Objekt
- Random
- Ätbart & Drickbart

KREATIVITET
- Blogg & Design
- Illustration

ÖVRIGT
- Allmänt
- Kladd
- Tips & Trix

F ö r f l u t e t

2010
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2009
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2008
Augusti September Oktober November December

Ben på bild - inte varje dag!

.... Datum: 2009-05-12 | Tid: 16:15:42


Nja, det är inte varje dag man tar kort på sina ben och redigerar de sedan i photoshop. Hade inte så roliga bilder för idag så det fick bli dessa :).
Visste först inte vilken kategori jag skulle publicera detta inlägget i. Det är ju lite Mode/Outfits för ni ser vad jag har på mig på benen idag i alla fall, men ändå passade det inte riktigt in där. Så de fick bli Random. En väldigt bra kategori när man får hjärnbly!


Idag är det ju Semifinal 1 av Eurovision Song Contest!
Det börjar ju egentligen lite sent. Kl. 21.00 och håller på till 23. Men jag har ändå bestämt att jag ska kolla på hela!
Detta är mina planer för ikväll:
Först duscha, sen innan det börjar ska jag göra mig iordning. Sedan är det bara till att krypa upp i soffan med täcket och äta mackor och dricka te! :). Mums! Ska bli så mysigt.
Men innan dess är det löpträning med laget som börjar kl. 17.30 och håller på till 19.00. Såklart ska även det bli skoj, eftersom man får träffa de underbara igen!
Vilka mer ska kolla på ESC ikväll? ;p.

P u s s a r  &  K r a m a r
Random | (1) Kommentarer | © Michelle - Kopieringsförbud!....



Kommentarer
...Khalid

....jag ska plugga snart .. har mkt :'(

....2009-05-13 @ 17:56:08
....URL: http://khalid.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: