Tillbaka till Startsidan!



bloglovin

OM MICHELLE...
F15, bosatt i Västra Götaland. Intresseras av att åka teamåkning/konståkning, umgås med vänner och att fotografera. Strävar inte efter något speciellt mål när det gäller kameran, utan gör det mest för skoj skull. Detta är fotobloggen om hennes liv. Skapad i augusti 08 och tas med inte så stort allvar!

K a t e g o r i e r

MICHELLES PERSONLIGA
- Dagboken
- Lilla Michelle
- Livet i bilder
- Konståkningen
- Socialitet
- Mode & Outfits

FOTO
- Detaljer
- Djur
- Landskap
- Natur
- Objekt
- Random
- Ätbart & Drickbart

KREATIVITET
- Blogg & Design
- Illustration

ÖVRIGT
- Allmänt
- Kladd
- Tips & Trix

F ö r f l u t e t

2010
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2009
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2008
Augusti September Oktober November December

Måste inköpas!

.... Datum: 2009-05-27 | Tid: 19:09:45

Mini-kollage: Michelle (jag)  |  www.michanzs.blogg.se

Detta är bara ett måste att köpa för mig!
Skorna har jag velat ha ganska länge, men sen har jag inte "orkat" göra något åt min längtan efter de. Det låter nog sjukt.. haha. Och tröjan var det meningen att jag skulle köpa för några veckor sedan fast i rött, men så fanns den inte så jag köpte en liknande istället. Den var slut i stort sett överallt men nu ser jag massor som har den. Blir riktigt arg när jag ser det. Men det är inte så konstigt att folk har de. De har tydligen kommit in igen och nu har jag bestämt mig för att jag ska köpa den i blått istället ♥.
Fick en sådan där kick att jag känner att jag bara måste ha dessa grejor på en gång. Så nu ska jag och mamma åka iväg direkt efter skolan imorgon och kolla :).
Vet att jag är lite efter och att många har detta.. men aja. Michelle is my name, you know. Inte så att jag menar att man måste köpa detta, men jag märker alltid saker senare än normalt folk ändå.

Puss!
Mode & Outfits | (5) Kommentarer | © Michelle - Kopieringsförbud!....



Kommentarer
...E m m a

....sv: Klart, finast i världen! ;D



Aww, va fin blogg du har :>

Skulle inte tacka nej till dom där heller ;D

....2009-05-27 @ 21:05:13
....URL: http://idjut.blogg.se/
...E m m a

....sv: Klart, finast i världen! ;D



Aww, va fin blogg du har :>

Skulle inte tacka nej till dom där heller ;D

....2009-05-27 @ 21:06:16
....URL: http://idjut.blogg.se/
...Rebecca

....Hihi, har sånan där skor i både svart och gult. Jag älskar dom! :D <33

....2009-05-27 @ 21:37:08
....URL: http://rwestling.blogg.se/
...I S A B E L L A

....Tröjan är fin:)

....2009-05-29 @ 09:23:32
....URL: http://tinkerbella.blogg.se/
...astromm

....Har sånadära skor fett snygga,Love them.

....2009-06-01 @ 17:59:18
....URL: http://astromm.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: