Tillbaka till Startsidan!



bloglovin

OM MICHELLE...
F15, bosatt i Västra Götaland. Intresseras av att åka teamåkning/konståkning, umgås med vänner och att fotografera. Strävar inte efter något speciellt mål när det gäller kameran, utan gör det mest för skoj skull. Detta är fotobloggen om hennes liv. Skapad i augusti 08 och tas med inte så stort allvar!

K a t e g o r i e r

MICHELLES PERSONLIGA
- Dagboken
- Lilla Michelle
- Livet i bilder
- Konståkningen
- Socialitet
- Mode & Outfits

FOTO
- Detaljer
- Djur
- Landskap
- Natur
- Objekt
- Random
- Ätbart & Drickbart

KREATIVITET
- Blogg & Design
- Illustration

ÖVRIGT
- Allmänt
- Kladd
- Tips & Trix

F ö r f l u t e t

2010
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2009
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2008
Augusti September Oktober November December

Min Mimmi Pigg

.... Datum: 2009-05-04 | Tid: 20:37:35

Bild fotad någon gång nu i helgen. På den är då min lilla Trixi. Visst är hon lik Mimmi Pigg? ^^,
Ursäkta för bildkvalitén. Den blev ännu sämre än vanligt! ;s

Tredje inlägget denna dagen! Det är veerkligen inte dåligt för att vara mig. Men jag har fått en ny bloggkick och måste göra mig av med den på något sett! ;p
Nu ska jag bara ta det lite lungt. Kommentera gärna så jag har något att göra.

Puss! ♥
Djur | (2) Kommentarer | © Michelle - Kopieringsförbud!....



Kommentarer
...ELLEN AHL AXELSSON

....sv: tack så mycket! :D Jag har narturliga kritvita slingor men de synns inte för de är gömda bakom sidobena haha, gillar inte mitt bena på mig själv :P.

....2009-05-04 @ 20:57:20
....URL: http://alatariiel.blogg.se/
...Rebecca

....Men gud! Fiiiiina bilder ju! Älskar bilden på den lilla vattenkannan under :)

Sötaste lilla mimmipigg också :) <33

....2009-05-04 @ 21:08:31
....URL: http://rwestling.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: