Tillbaka till Startsidan!



bloglovin

OM MICHELLE...
F15, bosatt i Västra Götaland. Intresseras av att åka teamåkning/konståkning, umgås med vänner och att fotografera. Strävar inte efter något speciellt mål när det gäller kameran, utan gör det mest för skoj skull. Detta är fotobloggen om hennes liv. Skapad i augusti 08 och tas med inte så stort allvar!

K a t e g o r i e r

MICHELLES PERSONLIGA
- Dagboken
- Lilla Michelle
- Livet i bilder
- Konståkningen
- Socialitet
- Mode & Outfits

FOTO
- Detaljer
- Djur
- Landskap
- Natur
- Objekt
- Random
- Ätbart & Drickbart

KREATIVITET
- Blogg & Design
- Illustration

ÖVRIGT
- Allmänt
- Kladd
- Tips & Trix

F ö r f l u t e t

2010
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2009
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2008
Augusti September Oktober November December

Rött är sött

.... Datum: 2009-05-16 | Tid: 20:27:51

Om man har skoj i photoshop så har man skoj i photoshop! :).

Ikväll - det stora ögonblicket vi alla gått och väntat på.. eller?
Finalen av ESC 2009. Alla tror ju på att Norge kommer ta hem vinsten ikväll. Men ärlig talat gillar jag faktiskt inte den låten speciellt mycket. Eller så är det så att jag bara har lyssnat på den lite för lite? Men hur som helst så tror jag att även Turkiet kommer ligga bra till. Haha. Vet inte varför. Det känns bara så. Vi lär ju se det snart i alla fall ;).
Men de flesta vet ju att Sverige inte kommer att vinna. Det är en gissning som troligen kommer stämma in rättså bra. Men det jag hoppas på, och som jag tror kan finnas en liiten chans över till, är att Sverige kommer bland de 10 eller 5 bästa. Vi får ju hoppas! Heja Svergie. Come on Sweden. Hehe.
Men det roliga är ju egentligen att kolla på alla andra länders bidrag. Det är ju det som nästan, för mig, är själva grejen liksom.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen innan allt börjar, och sedan är det mat.
Puss och kram ♥

Ps. Ni glömmer väl inte att följa min blogg med bloglovin? :).
Random | (3) Kommentarer | © Michelle - Kopieringsförbud!....



Kommentarer
...NAANNAH [foto & personligt]

....sv: Jadå, jag mår jättebra :) <3 sj ? pussar!

....2009-05-17 @ 16:09:33
....URL: http://naannah.blogg.se/
...NAANNAH [foto & personligt]

....sv: inte mycket, ska rensa garderoben och lite sånt, hehe. åh nej, imorgon är det måndag! :( fast som tur är så går man bara i skolan i 3 dagar eftersom att det är krisi himmelsfärd :D



förresten , ska vi följa varandra med bloglovin? pussar ' <3

....2009-05-17 @ 16:56:41
....URL: http://naannah.blogg.se/
...Michelle Paine - Fototävling pågår

....Hej Michelle, haha! :D

Vad trevligt att du också heter Michelle, haha.

Yaya, skulle du kanske vilja vara med i min fototävling som denna vecka ha "ljus" som tema? xD





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: