Tillbaka till Startsidan!



bloglovin

OM MICHELLE...
F15, bosatt i Västra Götaland. Intresseras av att åka teamåkning/konståkning, umgås med vänner och att fotografera. Strävar inte efter något speciellt mål när det gäller kameran, utan gör det mest för skoj skull. Detta är fotobloggen om hennes liv. Skapad i augusti 08 och tas med inte så stort allvar!

K a t e g o r i e r

MICHELLES PERSONLIGA
- Dagboken
- Lilla Michelle
- Livet i bilder
- Konståkningen
- Socialitet
- Mode & Outfits

FOTO
- Detaljer
- Djur
- Landskap
- Natur
- Objekt
- Random
- Ätbart & Drickbart

KREATIVITET
- Blogg & Design
- Illustration

ÖVRIGT
- Allmänt
- Kladd
- Tips & Trix

F ö r f l u t e t

2010
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2009
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2008
Augusti September Oktober November December

Flätband/skärp "Belle Belt"

.... Datum: 2010-02-18 | Tid: 19:28:36
Jag nämnde ju i inlägget innan att jag hade varit i stan. Har ju som sagt ingen bild på allt jag köpte, men jag tänke ändå visa en utav sakerna!


Belle Belt, 60:- på Monki.
Man har ju det som ett skärp ungefär. Man kan ha det på lite olika nivåer, vad jag tror. Jag har det svarta. Det är superfint och gulligt. Jag tänkte bara ha typ ett linne, "Belle beltet", en kofta och ett par leggings/jeanstights/jeans att matcha till. Enkelt och sött, enligt mig! ^^.
Det finns dessa färger, inklusive ett vaniljvitt. Konstigt att den färgen inte är med på bilden? Aja, såg den i alla fall i affären.

Kisses!
Mode & Outfits | (2) Kommentarer | © Michelle - Kopieringsförbud!....



Kommentarer
...filippa

....var med i min fototävling med temat : glädje :DD

....2010-02-18 @ 21:54:56
....URL: http://filippall.blogg.se/
...Felicia

....COOLASTE SKÄRPET! :D

....2010-02-18 @ 22:47:59
....URL: http://vantida.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: