Tillbaka till Startsidan!



bloglovin

OM MICHELLE...
F15, bosatt i Västra Götaland. Intresseras av att åka teamåkning/konståkning, umgås med vänner och att fotografera. Strävar inte efter något speciellt mål när det gäller kameran, utan gör det mest för skoj skull. Detta är fotobloggen om hennes liv. Skapad i augusti 08 och tas med inte så stort allvar!

K a t e g o r i e r

MICHELLES PERSONLIGA
- Dagboken
- Lilla Michelle
- Livet i bilder
- Konståkningen
- Socialitet
- Mode & Outfits

FOTO
- Detaljer
- Djur
- Landskap
- Natur
- Objekt
- Random
- Ätbart & Drickbart

KREATIVITET
- Blogg & Design
- Illustration

ÖVRIGT
- Allmänt
- Kladd
- Tips & Trix

F ö r f l u t e t

2010
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2009
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2008
Augusti September Oktober November December

Hemma från ett awesome läger :D

.... Datum: 2010-07-23 | Tid: 21:00:55

Jag kom hem igårkväll runt halv elva. Då packade jag upp och fixade mig inför kvällen. Hade inte så jättemycket att tömma resväskan på, som tur var, hehe! Sen imorse tog jag sovmorgon, (På lägret gick vi upp kvart i åtta varje dag, och dagarna i Stockholm [vi sov aldrig i Örebro] vaknade jag runt den tiden även då) och passade på att städa i chinchillaburen och ge dom lite annat smått och gott att tugga på :D
Resten av dagen har spenderats mest åt datorn faktiskt, inte så mycket annat... men ganska okej ändå, eftersom vi har varit borta ett tag! ;)

För övrigt så har lägret varit helt awesome bra!! Bästa lägret jag har varit på hittills. Mycket minnesvärt! ♥, om ni frågar mig.
Kommer lägga upp lite bilder med tiden. Vi var i Visby 3 gånger så det kommer bilder därifrån, men ingen från själva lägret eftersom det är lite mer personligt. Get it? :)
Kraaaam! ♣
Landskap | (0) Kommentarer | © Michelle - Kopieringsförbud!....



Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: