Tillbaka till Startsidan!



bloglovin

OM MICHELLE...
F15, bosatt i Västra Götaland. Intresseras av att åka teamåkning/konståkning, umgås med vänner och att fotografera. Strävar inte efter något speciellt mål när det gäller kameran, utan gör det mest för skoj skull. Detta är fotobloggen om hennes liv. Skapad i augusti 08 och tas med inte så stort allvar!

K a t e g o r i e r

MICHELLES PERSONLIGA
- Dagboken
- Lilla Michelle
- Livet i bilder
- Konståkningen
- Socialitet
- Mode & Outfits

FOTO
- Detaljer
- Djur
- Landskap
- Natur
- Objekt
- Random
- Ätbart & Drickbart

KREATIVITET
- Blogg & Design
- Illustration

ÖVRIGT
- Allmänt
- Kladd
- Tips & Trix

F ö r f l u t e t

2010
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2009
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2008
Augusti September Oktober November December

Kissies låt

.... Datum: 2010-07-08 | Tid: 22:56:00

Vad tycker ni om Kissies låt Success?

Jag vet ärligt inte vad jag tycker. Bättre låtar finns det. Och hur mycket dom har omredigerat hennes röst är helt sinnes. Men jaja, huvudsaken är väl att hon tycker den är bra. Enligt mig är den inte jätte dålig, fast inte heller jätte bra! ;) Hahaha, jag vet inte. Ingen aning faktiskt...

 

Har ni inte hört den? Jag har en länk. [ Klicka här! ]

 


Och anledningen för att jag skrev God natt i inlägget innan var för att jag trodde att jag inte skulle blogga något mer idag, haha! Jaja... GOD NATT! ♥

 

 

Tips & Trix | (0) Kommentarer | © Michelle - Kopieringsförbud!....



Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: