Tillbaka till Startsidan!



bloglovin

OM MICHELLE...
F15, bosatt i Västra Götaland. Intresseras av att åka teamåkning/konståkning, umgås med vänner och att fotografera. Strävar inte efter något speciellt mål när det gäller kameran, utan gör det mest för skoj skull. Detta är fotobloggen om hennes liv. Skapad i augusti 08 och tas med inte så stort allvar!

K a t e g o r i e r

MICHELLES PERSONLIGA
- Dagboken
- Lilla Michelle
- Livet i bilder
- Konståkningen
- Socialitet
- Mode & Outfits

FOTO
- Detaljer
- Djur
- Landskap
- Natur
- Objekt
- Random
- Ätbart & Drickbart

KREATIVITET
- Blogg & Design
- Illustration

ÖVRIGT
- Allmänt
- Kladd
- Tips & Trix

F ö r f l u t e t

2010
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2009
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2008
Augusti September Oktober November December

Toddeelooouu (hej alltså)

.... Datum: 2010-07-29 | Tid: 19:31:08

Baseball jacket 249:-                                                   Bas linne 99:-

Var i stan med mamma och hennes syster idag. Köpte detta. Alla har ju typ sånna jackor, och jag har alltid varit skeptisk till dom innan. Trodde aldrig riktigt att dom passade mig, men jaja, jag köpte denna... & det blev faktiskt ganska bra! :) Sen blev det ett militärgrönt linne (ser dock inte ut så på bilden). Bas linnen är alltid bra att ha liksom, haha! Lånade bilderna från Ginas hemsida (och ni kanske fattade att det var därifrån plaggen kom?, hehehe) eftersom jag inte orkade fota själv.
Nu ska jag ta något och äta, ha det gött, haaajjjjj dooo
Mode & Outfits | (1) Kommentarer | © Michelle - Kopieringsförbud!....



Kommentarer
...vicky [FOTO]

....det där linnet va snyggt ;D

....2010-12-27 @ 14:05:29
....URL: http://irishcat.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: