Tillbaka till Startsidan!



bloglovin

OM MICHELLE...
F15, bosatt i Västra Götaland. Intresseras av att åka teamåkning/konståkning, umgås med vänner och att fotografera. Strävar inte efter något speciellt mål när det gäller kameran, utan gör det mest för skoj skull. Detta är fotobloggen om hennes liv. Skapad i augusti 08 och tas med inte så stort allvar!

K a t e g o r i e r

MICHELLES PERSONLIGA
- Dagboken
- Lilla Michelle
- Livet i bilder
- Konståkningen
- Socialitet
- Mode & Outfits

FOTO
- Detaljer
- Djur
- Landskap
- Natur
- Objekt
- Random
- Ätbart & Drickbart

KREATIVITET
- Blogg & Design
- Illustration

ÖVRIGT
- Allmänt
- Kladd
- Tips & Trix

F ö r f l u t e t

2010
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2009
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2008
Augusti September Oktober November December

Detta köpte jag idag

.... Datum: 2010-07-08 | Tid: 21:18:17
Det blev ingen Linn idag, delvis för att det regnade och därmed ingen båt, men sen så skulle hon fixa lite saker inför lägret mm. Men det gjorde inte så jättemycket.

Igår hittade jag en fin tröja på Ginas hemsida som jag ville ha, så jag åkte in till stan själv i förmiddags och skulle köpa den. Fast ett problem! Den var inte så snygg i verkligheten... så jag hittade den här turkosa toppen istället. Har sett dom innan och tänkte köpa en vit från början, men sen så köpte jag en annan volangtopp från H&M.
Men den här turkosa gillar jag väldigt mycket faktiskt! :D.

Sen förut när vi åkte iväg och skulle köpa en ny resväska så gick jag även in i skoaffären. Skulle kolla på gladiatorssandaler, för jag har velat ha ett par sedan förra sommaren. Hittade dessa! ;). Tyckte om dom, trots allt att dom kommer från Skopunkten, som inte är precis bästa affären, men men... dom var ju ändå fina så :).

249:-Skopunkten. Finns i brunt och svart. Vet inte ifall dom har funnits i vitt!

199:-Gina tricot. Finns (som jag såg) i svart, vitt, turkos och rosa.

God natt! :) ♥
Mode & Outfits | (1) Kommentarer | © Michelle - Kopieringsförbud!....



Kommentarer
...Isabella (tinkerbella.blogg.se)

....Åh så fint!



SVAR: hihi tack =)

....2010-07-09 @ 01:21:41
....URL: http://tinkerbella.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: